Hej, det är jag som är Justine...

.. och välkommen till min blogg! Här kommer ni få följa mitt liv som aktiv spelare på sso. Jag har just nu tre hästar vid namn Frostprince aka Frappe, Silverdiamond aka Siddamon och Coolcrush aka Contessa och snart står det även en andalusiertjej i mitt stall. Jag bor i Vingården, flyttade dit nyss pga av att det finns så mycket bra möjligheter för hästarna där. Varje häst har en kategori med ett inlägg i där det finns ett infoinlägg om den. Jag har spelat i snart två år och vart aktiv till och från. Men nu har jag spelat aktivt i drygt ett halvår och älskar det verkligen. Hoppas att ni trivs här och vill följa mig och mina hästar!
 
//Justine Nightstorm



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jnightstorm.blogg.se

Justine Nightstorm heter jag och är en aktiv stalltjej i det underbar Jorvik. Jag har för tillfället 2 hästar, en ponnytjej och en hästkille. Contessa och Siddamon.

RSS 2.0